Naprawa sterowników pomp wtryskowych VP30/44
Nysa Pokaż na mapie ›
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Poniedziałek, 10 Luty, 2020 12:10
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Usługi motoryzacyjne / Serwis i naprawa aut
Opis oferty
Aukcja dotyczy naprawy sterowników pompy wtryskowej VP30 i VP44Informacje pod numerem telefonu 724 - pokaż numer telefonu -
Nasza firma oferuję naprawę uszkodzonych sterowników pomp wtryskowych.
Objawami takiego uszkodzenia są np:
– po zgaszeniu silnika samochód nie chce zapalić,
– po ciężkim uruchomieniu silnik pracuje ale nie reaguje na pedał gazu lub reakcja jest znikoma,
– podczas pracy / jazdy silnik nagle gaśnie i już nie zapala,
– silnik nierówno pracuje i/lub mocno dymi,
– po rozgrzaniu silnik przerywa lub nagle gaśnie.
Każdy sterownik przed wysyłką sprawdzamy na stole probierczym w celu przetestowania prawidłowego działania. Oferujemy również sprawdzenie i naprawę całych pomp wtryskowych.
Gwarancja 12 miesięcy na naprawiane elementy sterownika z możliwością wydłużenia do 24 miesięcy.
Do każdej naprawy uszczelki sterownika pompy wtryskowej GRATIS.
Montaż nieprawidłowego tranzystora w nieodpowiedni sposób skutkuje nie tylko ponownym uszkodzeniem sterownika, ale również uszkodzeniem zaworu regulacji dawki paliwa. Ponadto mechanika pompy wtryskowej nie uszkadza elektroniki sterownika. Zatarcie tłoczka regulacji kąta wtrysku nie ma żadnego wpływu na uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej.
Proszę się dobrze zastanowić komu powierzacie państwo sterownik.
Stosowane przez nas komponenty są bardzo wysokiej jakości, i co najważniejsze, są odpowiednio dobrane co gwarantuje prawidłowe działanie sterownika.
Naprawiliśmy już setki sterowników po "Profesjonalnych Naprawach".
Oferujemy nawet do 24 miesięcy gwarancji na naprawiane przez nas sterowniki. Najdłuższa gwarancja w Polsce. Każdy sterownik przechodzi również test pod pełnym obciążeniem. Każda nieprawidłowość jest od razu widoczna. Nie ma tu miejsca na loteryjność co odróżnia nas od konkurencji.
Wszelkie pytania proszę kierować pod nasz numer telefonu.
Ku przestrodze:
Żaden ze sprzedawanych na allegro tranzystorów do naprawy pomp VP30 VP44 nie może zostać nazwany zamiennikiem oryginalnego tranzystora sterującego. Posiadają one niewłaściwe do tego zastosowania parametry, co nie gwarantuje prawidłowego funkcjonowania sterownika.
Współpracujemy z wieloma pracowniami regeneracji pomp wtryskowych na terenie Polski i Europy. Dzięki naszym naprawą pompy zyskują drugie życie i kolejne tysiące kilometrów bezawaryjnej jazdy.
Występujące kody błędów:
– 01318 (J-399), 0526 Audi, Volkswagen, Skoda
– 1268, 01268 Audi, Volkswagen – quantity adjuster, nastawnik objętości, nastawnik dawki, n146 uszkodzenie
– 73 BMW
– P1688 Dodge
– P1664, P1564 Ford
– P1650 , P1651 Opel, SAAB – szyna szeregowa CAN
– P1690, P1600 Nissan
– P1630 Opel, SAAB – zawór dawki
– P1631 Opel, SAAB – sterownik pompy.
Oferujemy naprawę sterowników w podanych niżej modelach:
– AUDI A4 A6 2.5 TDI
– DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 – 2002)
– FORD Fiesta 1.8 TD
– FORD Focus 1.8 TDDi
– FORD Mondeo 2.0 TDDi
– FORD Transit 2.0 TD, 2.0 TDE, 2.4 TD, TDE
– HONDA ACCORD 2.0 TDi
– HONDA CIVIC 2.0 TDi
– ISUZU KB 3.0 TDI
– MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
– MG ZR , ZS 2.0
– MITSUBISHI CANTER 3.0
– NISSAN Almera 2.2
– NISSAN Patrol GR 3.0
– NISSAN FRONTERA 3.0
– OPEL Astra 1.7 DTI ,2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL CORSA 1.7 DT, DTI, DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL MERIVA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL VECTRA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL Frontera 2.2 DTI
– OPEL Omega 2.0 DTI, 2.2 DTI
– OPEL Sintra 2.2 TD
– OPEL Vectra 2.0 DI , 2.O DTI, 2.2 DTI
– OPEL Zafira 2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI
– ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
– SAAB 9-3, 9-5 2.2
– SKODA SUPERB 2.5 TDI
– VW Passat 2.5 TDI
– VOLVO FL6 5.5
– BMW 320d 2.0 100kW
– BMW 320d 520d 2.0 100kW
– BMW 318d 2.0 85kW
Koszt naprawy 300 zł. Wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Do wysyłanego sterownika proszę dołączyć kartę z czytelnymi danymi:
Model samochodu:
Rodzaj silnika:
Błędy sterownika (jeżeli są znane):
Dane do wysyłki naprawionego sterownika:
Telefon kontaktowy:
Informację paragon czy faktura.
Wewnątrz sterownika znajduje się zaawansowana elektronika. Nie ma tam żadnych śrubek, osoby nie znające tematu nie powinny tam w ogóle zaglądać! Chyba, że są gotowe ponieść wysokie koszty w zamian za swoją ciekawość.
Bardzo ważną rzeczą jest właściwe odpowietrzenie układu paliwowego. Po montażu sterownika pompa powinna być zalana paliwem, aby nawet przez moment nie pracowała na sucho.
Sekcja wysokiego ciśnienia jak i niskiego może ulec zatarciu, co nieodwracalnie uszkadza pompę.
Oferujemy produkty w jeszcze niższych cenach niż konkurencja. Nie przepłacaj. Zadzwoń, napisz i zapytaj o cenę.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne.
Dawid
Konto prywatne
Na Lento.pl od 22 mar 2019
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook